Puncte de atins

Din al doilea an de facultate îmi zic în fiecare lună...hai să schimb blogul, hai sa fie altfel, dar mereu nu m-a tras inima să o fac. Nu era vorba de comoditate ci de concept în sine...dacă schimb ceva trebuie să am exact imaginea pe care o vreau în cap, nu ceva schiţat şi nedefinit. Acum este momentul mult aşteptat. Blogul se va axa mai mult pe advertising, cu mici tonuri de posturi personale sau poze de pe unde am mai fost. De înfăţişare sunt deocamdată multumită, mă inspiră.

Trebuie să îmi fac o descriere mai vastă.

Vreau neapărat să îmi instalez Windows7.

Voi fi colaborator pentru AdMasters, blogul masterului meu de publicitate.

Mai am o lună şi termin cursul de grafică publicitară.

Tot într-o lună şi ceva o să predau primul proiect pentru master.

N-aş mai ieşi o săptămână din casă pentru a citi cărtile pe care tocmai mi le-am cumpărat.

4 comentarii:

Moni * on 29 mai 2013, 07:19 spunea...

aaaaah! eşti la master la publicitate?

Creatibles on 29 mai 2013, 07:27 spunea...

L-am si terminat, de curand in februarie! :D

Moni * on 29 mai 2013, 14:01 spunea...

atunci, într-o zi, când ai tu timp şi chef, vrei să-mi împărtăşeşti câteva chestiuţe din interior? :D

Creatibles on 29 mai 2013, 14:03 spunea...

Desigur :).

Trimiteți un comentariu

 

Laborator de Vise Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos