Ultimul an de studiu, de cand te asteptam!

Sunt in "stresiune". Ultima sesiune din viata mea (la master) si asa si sper sa ramana. Mi-am dorit sa echilibrez, cat de bine pot, studiul cu distractia. Ajung de cele mai multe ori la limita limitelor si ma mir si eu cum de am norocul sa trec de o sesiune cu brio. Mi-am invidiat colegii din liceu care faceau asta si am ajuns sa fac la fel. 

Revenind la master. Am o vaga impresie ca o sa imi fie dor de el, cel putin de primul an, de care imi e dor si acum. E frumos cand ajungi in primele zile din master la cursuri si te trezesti dupa, cu 10 oameni la masa intr-un pub, vorbind de vise, hobby-uri, in ce vacante am mai fost si cel mai important: cand mai iesim toti iar. Era un vibe foarte pozitiv si productiv. Ieseam aproape in fiecare joi dupa cursuri in B52 si ne opream la 5 dimineata la shaormeria de la Kogalniceanu sa ne dregem...glasurile. 

Dupa un an, proiecte impreuna si diversele iesiri, grupul de peste 10 persoane, s-a transformat in grupulete din ce in ce mai mici. Acum, in anul 2, nu mai iesim deloc sau iesim fortat si se vorbeste numai de munca. Unii dintre noi nici nu mai au timp sa iasa seara la o bere intr-un pub. S-au angajat cativa, altii sunt la internship-uri, oamenii nu au pierdut vremea si-au vazut de interese si drumuri. Nothing lasts forever, asa si cu anul I. Nu-mi pare rau, dar nici bine. Ma asteptam la legaturi mult mai puternice intre colegi, faptul ca se imputineaza grupurile din ce in ce mai mult, nu ma face decat sa ma gandesc ca poate la masterul asta nu au venit tocmai oamenii potriviti. Si nu am nici o intentie sa imi jignesc colegii, sau sa fac reclama proasta masterului. E vorba doar de personalitatile fiecaruia si faptul ca suntem majoritatea mult prea diferiti ca sa fim un amestec bun si stabil. Poate in alti ani, s-au creat legaturi mult mai frumoase si stabile. Eu ma bucur ca macar un an din acest master, a fost fix cum mi l-am imaginat.

In alta ordine de idei, sper din tot sufletul sa imi vad colegii zambind la sfarsitul examenelor si dizertatiei, si sper sa ajunga toata lumea unde si-a propus. 

Cheers!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Laborator de Vise Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos