M-am mutat


Stau in hamacul meu si citesc. M-am mutat, imi zic si ce bine e, de aici vad toata camera. Canapeaua si-a gasit locul perfect in coltisorul ei, biroul e aproape de geam, la fel si mini biblioteca, vinilul cu James Brown canta in voie, iar Aretha Franklin isi asteapta nerabdatoare randul. M-am mutat, pe o strada lipsita de trafic, unde pe la 3 ani ma jucam cu florile si bunicul imi culegea dudele cele mai coapte si cele mai frumoase. Daaa, bunicul ma iubea foarte tare. Acum nu mai sunt flori, nici dude, nici bunici. Dar inchid ochii si in doua secunde totul e la fel cum stiam. M-am mutat, imi zic, precum ar fi adevarat.

2 comentarii:

Suflet naiv on 22 iunie 2010 la 10:59 spunea...

Cat de multe poti exprima prin asa de putine cuvinte. Eu chiar daca inchid ochii, nu reusesc, oi fi stricat...

Creatibles on 22 iunie 2010 la 11:03 spunea...

Nu esti stricat :)). Practice makes perfect.

Trimiteți un comentariu

 

Laborator de Vise Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos